Refund policy
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd wanneer u de complete onbeschadigde/ongebruikte bestelling retour stuurt.
Stuurt u een deel van de bestelling retour, dan wordt alleen dat deel gecrediteerd.
Heeft u uw bestelling geheel of gedeeltelijk betaald met een VVV cadeaubon, dan ontvangt u bij het retour zenden van de bestelling dat bedrag als shop te goed uitbetaald. De VVV cadeaubon aankoop wordt niet in geld terug gestort op uw rekening.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via thecollectiononline@outlook.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht u uw bestelling niet afhalen bij een servicepunt, om wat voor reden dan ook en The Collection ontvangt uw bestelling retour zonder opgave van retourmelding, dan ontvangt u uw aankoop bedrag retour exclusief de verzendkosten.
Gedragen artikelen, artikelen met gebruikerssporen, artikelen met make-up er op of de sterke geur van parfum worden NIET retour genomen.
Artikelen die om wat voor reden dan ook “vies” zijn geworden nemen wij ook niet retour.
Ook mogen de kaartjes niet verwijderd zijn van de artikelen.
Voor de sieraden geldt:
Deze kunnen NOOIT retour i.v.m hygiëne. Wij willen onze klanten graag schone sieraden aanbieden, die nog niet gedragen zijn door andere klanten. Het is erg onhygiënisch om sieraden retour te nemen die bij eventueel meerdere personen gedragen zijn. Klanten kunnen hier uitslag van krijgen en dit gaat ten koste van de Merknaam en beleving van het product. Wij kunnen niet controleren of u de sieraden gedragen heeft, vandaar dat deze regel geldt.
Dit om ook naar onze klanten eerlijk te kunnen zijn, dat zij een nieuw product kopen.
Artikelen uit de Sale/Outlet of Sample Sale kunnen wij helaas niet retour nemen.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Voor onze amber geurblokjes geldt:
- Geuren zijn zeer persoonlijk, daarom kunnen onze geurblokjes niet geruild of geretourneerd worden.
- Ook om er zeker van te zijn dat u een schoon en ongebruikt geurblokje ontvangt, hanteren wij deze hygiëne maatregel.
Onze wandborden, cirkels, muurkleden e.d
Voor onze wandborden, behangcirkels en gepersonaliseerde kussen, wandkleden e.d geldt dat de gepersonaliseerde items en op maat gemaakte items niet geretourneerd kunnen worden.
Teven ligt de verantwoording voor het veilig bevestigen van de wandborden, behangcirkels, wandkleden e.d bij de koper.
Wij kunnen niet zien hoe de staat van uw muur is en wij weten ook niet welke materialen u gebruikt heeft. U kunt richtlijnen en tips vinden over wat er mogelijk is qua bevestiging op onze webshop.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele geleden schade.
Voor de wand en muur decoratie waarbij u uw eigen persoonlijke voorkeur kunt doorgeven, zoals de kleur van het garen, rits of frame geldt dat deze door de personalisatie niet geretourneerd kunnen worden.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen?
U kunt hiervoor contact opnemen met thecollectiononline@outlook.com
Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Wanneer u een verkeerd bezorgadres heeft doorgegeven, moet u zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen via bovenstaand emailadres, fb of fb messenger of instagram.
Wij proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.