Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport. U wordt verzocht dit dan direct te melden, via thecollectiononline@outlook.com. Ook kunt u in dit geval gebruik maken van het contact formulier.

Wij kunnen geen garantie geven op het “pillen/pluizen” van de kleding.

Wanneer een artikel kapot is gegaan, wordt u verzocht te kijken naar hoe u zelf het artikel heeft behandeld. Zijn er slijtage plekken ontstaan, op plaatsen waar u zelf vaak langs schuurt? Hoe heeft u het artikel gewassen en behandeld?

Draagt u het artikel vaak en lang achter elkaar?

Gezien de prijs/ kwaliteit verhouding kunnen wij geen garantie geven op de kleding.  

Ook op de sieraden zit geen garantie. Wij werken met bekende merken en vertrouwen erop dat de sieraden gedragen kunnen worden, naar wat redelijk is voor de prijs en kwaliteit. Hier vind u extra uitleg hoe u uw sieraden het langste mooi kunt houden. Wij vragen u dan ook zich hier aan te houden.

Meer informatie over wettelijke garantie vind u hier.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar thecollectiononline@outlook.com